Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, εφόσον είναι σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Tο Oh Bear κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα.
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με πλήρη την αρχική συσκευασία του. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας του προϊόντος η αξία του αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μία φορά, ή έχει αφαιρέσει μέρη από την συσκευασία του είδους. Σε αυτές τις περιπτώσεις το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο. Σε περίπτωση προϊόντος που έχει κατασκευαστεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας σύμφωνα με εξειδικευμένες οδηγίες από τον πελάτη (π.χ. έπιπλα με ειδικές βαφές και χρωματικούς συνδυασμούς, στρώματα σε εξειδικευμένες διαστάσεις), η επιστροφή του προϊόντος δεν είναι δυνατή. Σε τέτοια περίπτωση, η εταιρεία θα προσπαθήσει να βρει την καλύτερη δυνατόν λύση, χωρίς να δεσμεύεται από κάποια υποχρέωση προς τον πελάτη. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα (χρώματα, διαστάσεις) για τον συγκεκριμένο καταναλωτή. Επίσης, τα καθίσματα αυτοκινήτου, εφόσον ανοιχτεί η συσκευασία τους, δεν αλλάζονται / επιστρέφονται για λόγους ασφαλείας.
  • Στα προϊόντα βρεφανάπτυξης όπως μπιμπερό, θήλαστρα, παρασκευαστές τροφής κ.α. δεν δύναται η επιστροφή τους αν έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους.
  • Ο τρόπος επιστροφής προς την εταιρία μας συμφωνείται μεταξύ του πελάτη και το καταστήματος κατόπιν συνεννόησης.
  • Σε όλες τις περιπτώσεις το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από τη νόμιμη απόδειξη αγοράς.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το Oh Bear , διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψτε κάποιο προϊόν, χρεώνεστε τα έξοδα της επιστροφής. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με την οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία σας βολεύει, ή κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία του καταστήματος. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μετά από έλεγχο της αρτιότητας του προϊόντος. Σε περίπτωση που το δέμα έχει μεγάλο όγκο (άνω των 4 ογκομετρικών κιλών), τα έξοδα επιστροφής είναι μεγαλύτερα (αυξάνονται ανά ογκομετρικό κιλό) και καθορίζονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

Δεν επιτρέπεται η επιστροφή προϊόντων, έστω και ελαττωματικών, χωρίς να έχει προηγηθεί έγκριση από το κατάστημα. Εάν ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν, θα του ζητηθεί πρώτα σχετική φωτογραφία ή/και βίντεο που να δείχνει το ελάττωμα. Έπειτα δίδονται οι σχετικές οδηγίες επιστροφής από το κατάστημα.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων (π.χ. επειδή δεν αρέσει το προϊόν), πρέπει το προϊόν να έχει επιστραφεί σε άρτια κατάσταση στην αρχική του συσκευασία. Η συσκευασία δεν πρέπει να έχει υποστεί φθορές κατά την διάρκεια της επιστροφής. Παρακαλούμε ο πελάτης να φροντίσει να συσκευάσει το προϊόν όσο καλύτερα μπορεί, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα του δοθούν από υπάλληλο του καταστήματος. Σε περίπτωση φθοράς της εξωτερικής συσκευασίας το προϊόν θα πρέπει να πουληθεί σαν εκθεσιακό από το κατάστημα, που συνεπάγεται μια μείωση της αξίας του προϊόντος της τάξεως -20% έως -30%.

Κατά την διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος από τον πελάτη στο κατάστημα το προϊόν ταξιδεύει με ευθύνη του πελάτη. Αυτό σημαίνει πως ευθύνεται ο ίδιος για την οποιαδήποτε φθορά που μπορεί να υποστεί το προϊόν κατά την διάρκεια της επιστροφής. Η ενδεχόμενη μειωμένη αξία του προϊόντος συμψηφίζεται με την αξία της αλλαγής ή της επιστροφής χρημάτων. Σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε τους όρους ασφάλισης της μεταφορικής με την οποία επιλέγετε να επιστρέψτε τα προϊόντα σας.

Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί. Όταν ένα προϊόν εμφανίζεται ‘κατόπιν παραγγελίας’, το προϊόν πρέπει να ζητηθεί και εάν διαθέσιμο, να παραγγελθεί από την εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση ο χρόνος παράδοσης είναι αόριστος και ο χρόνος παράδοσης δεν είναι σίγουρος. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο πελάτης κατά περίπτωση και το συντομότερο δυνατόν ενημερώνεται το αργότερο εντός 14 ημερών για το πότε θα παραλάβει.

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα στο προϊόν κατά την παραλαβή ή εντός 30 ημερών κατόπιν της παραλαβής και ο πελάτης χρειαστεί να επικαλεστεί την εγγύηση για επισκευή ή αντικατάσταση, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημα. Μετά από 30 μέρες τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Κατόπιν αιτήσεως του πελάτη, είναι δυνατή η αποστολή και επιστροφή ογκώδη αντικειμένων με εταιρία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά βαρύνουν τον πελάτη και καθορίζονται κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία μας.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ! Παρακαλούμε να μην παραλαμβάνετε δέματα που φαίνονται να έχουν αλλοιωθεί, δηλαδή να έχουν ανοιχτεί, να είναι σπασμένα, κλπ. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εφόσον παραλάβετε το δέμα ενώ έχει αλλοιωθεί θα πρέπει να ζητήσετε αποζημίωση από την Courier.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ! Επιστροφές σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά ΔΕΝ γίνονται δεκτές!

Η εγκατάσταση επίπλων, καθισμάτων αυτοκινήτου κλπ. είναι δωρεάν στην πόλη της Φλώρινας και την περιφέρειά της.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση. Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι το πρώτο μας μέλημα.

Το καλάθι μου
Λίστα επιθυμιών
Recently Viewed
Κατηγορίες